Να λες πάντα αυτό που νιώθεις και να κάνεις πάντα αυτό που σκέφτεσαι. Αν ήξερα ότι σήμερα θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ' έβλεπα να κοιμάσαι, θα σ' αγκάλιαζα σφιχτά και θα προσευχόμουν στον Κύριο για να μπορέσω να γίνω ο φύλακας της ψυχής σου. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ' έβλεπα να βγαίνεις απ' την πόρτα, θα σ' αγκάλιαζα και θα σου 'δινα ένα φιλί και θα σε φώναζα ξανά για να σου δώσω κι άλλα. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα άκουγα τη φωνή σου, θα ηχογραφούσα κάθε σου λέξη για να μπορώ να τις ακούω ξανά και ξανά. Αν ήξερα ότι αυτές θα ήταν οι τελευταίες στιγμές που σ' έβλεπα, θα έλεγα 'σ' αγαπώ' και δεν θα υπέθετα, ανόητα, ότι το ξέρεις ήδη.

Υπάρχει πάντα ένα αύριο και η ζωή μάς δίνει κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγματα όπως πρέπει, αλλά σε περίπτωση που κάνω λάθος και μας μένει μόνο το σήμερα, θα 'θελα να σου πω πόσο σ' αγαπώ κι ότι ποτέ δεν θα σε ξεχάσω.

Gabriel García Márquez

15/6/11

επειδή δεν ήρθα...

Δεν μπορώ ν΄ ακούω πλέον γιάυτο το νησί. Δεν μπορώ.
Σημαίνει τόσα πολλά για μένα, που δεν μπορώ να σκεφτώ το κακό που συνέβη εκει.
Είναι τα βουνά, η θάλασσα, τα βράχια... ...ειναι εκείνοι οι καταραμένοι ευκάλυπτοι, που σε φέρνουν τόσο απλά στην θύμηση μου.

Δεν μπορείς να γίνεις πνοή. Δεν μπορείς να μ αγκαλιάσεις…. Είσαι ένα συναίσθημα. Είσαι ένα άρωμα καλοκαιριού.

Λέρος σημαίνει ήρεμος. Βρομόλιθος σημαίνει ο ήχος του βότσαλου. Κωστής σημαίνει… το άρωμα ενός απρόσμενου καλοκαιρινού ανέμου.

Μια μέρα θα έρθω στην Λέρο, απλά φοβάμαι τόσο πολύ να το κάνω. Είμαι αδύναμη να κάνω το βήμα στο καράβι. Είμαι αδύναμη να πάρω την απόφαση. Είμαι αδύναμη να έρθω να σε δω.

Συγνώμη Κωστή μου. Σ΄ αγαπάω. Σ΄ αγαπάω πάρα, μα πάρα πολύ… …απλά είναι που δεν θα είσαι στο λιμάνι να με πάρεις με την μηχανή… …είναι που δεν θα με πάρεις τηλέφωνο να με ρωτήσεις σε πόση ώρα φτάνω… …είναι που δεν θα κάτσεις στην πεζούλα να μου πεις τα νέα σου μέχρι το ξημέρωμα…

…πόσους σκορπιούς σκότωσες και πόσους άφησες ελεύθερους … ...πόσες φορές προκάλεσες τον εαυτό σου να μην φοβάται και πόσες…
...μα πόσες φορές ένιωσες λίγο την μοναξιά να σε πνίγει τις νύχτες που γύριζες από την μόνος απ' την δουλειά.

Καλέ μου… καλέ μου αδελφούλη …πόσο θα θελα να έρθω, να σε ελαφρώσω από τον πόνο και τις τύψεις. Να σου πλύνω τις πληγές σου και να σου ζεστάνω λίγο φαγητό… Να μάθω στον οζζυ να σε βρίσκει στα πιο απόκρυφα μονοπάτια. Πόσο θα θελα να σε είχα ακολουθήσει για μια φορά την τρέλα σου… να με πήγαινες εκει … που ηθελες να με πάς και να μου έλεγες σιωπηρά πως θα ΄ναι το μυστηκό μας.

1 σχόλιο:

  1. Δεν σε γνώρισα ποτέ μα νιώθω να σε ξέρω τόσο... Ήπια για σένα, κουβέντιασα για σένα, έκλαψα για σένα,μίλησα μόνος μου μαζί σου στο "Μελτέμι"...Ήταν τόσο άδικο αυτό που έπαθες και δυστυχώς πολλοί άνθρωποι έχουν πέσει στην ίδια αδικία...Αν είσαι κάπου εκεί πάνω και μας βλέπεις, να χαίρεσαι για μας όπως εμείς για σένα..Γιατί ήσουν άνθρωπος με καρδιά και χαμόγελο...Και να ξέρεις ότι έχεις την πιο καλή αδερφή και ότι θα την προσέχω όπως έκανες και εσύ... RIP

    ΑπάντησηΔιαγραφή